2. Każdy kurs powinien zawierać wstępne szkolenie w zakresie nawigacji i używania funkcji kursu.
3. Syllabus kursu powinien być udostępniony nie później niż w trakcie pierwszej lekcji kursu.
4. Materiały prezentowane online powinny być atrakcyjne.
5. Kurs powinien zawierać wiele interesujących odnośników do innych stron internetowych.
6. Kurs powinien być w pełni funkcjonalny.
7. Materiały prezentowane w sieci powinny spełniać podobne funkcje, jak w tradycyjnej szkole.
8. Materiały powinny być prezentowane w sposób dostosowany do różnych stylów uczenia się ludzi.
9. Materiały powinny być prezentowane w sposób logiczny, ale studenci powinni móc z łatwością poruszać się po całym kursie.
10. Studenci powinni móc łatwo i szybko porozumieć się online z instruktorem kursu.
11. Studenci powinni móc „mówić” do całej klasy podczas „otwartych dyskusji” e-mailowych na dany temat.
12. Kurs musi podtrzymywać uwagę i zainteresowanie studenta.
13. Kurs musi używać poprawnego języka.
14. Strony powinny ładować się szybko.
15. W kursie powinni brać udział także zewnętrzni eksperci.
16. Należy zwrócić szczególną uwagę na reguły kontroli i ich procedury.
17. Należy zwracać uwagę kiedy i jak często cała klasa dostępna jest online.
Dobre nauczanie to nauczanie efektywne, a co sprawia ze nauczanie elearning jest efektywne?
OdpowiedzUsuń- wprowadzaniae rozwiazan administracyjnych/biznesowych usprawniajacych wdrozenie i utrzymanie rozwiazan elearningowych
- dobre szkolenia - nie da sie przeprowadzic elearningu bez dobrych materialow
- dobrze przygotowany dydaktyk/trener, ktory wie jak moze wykorzystac dane mu narzedzie
- zasoby informatyczne software/hardware